نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5509
-
الف
+

شاهرخ خان: وقتی هموطنانم فلم جدیدم را نپسندیدند قلبم شکست

«شاهرخ خان» که به خاطر اکران فلم «صفر» به چین سفر کرد از عدم اقبال مردم کشورش از این فلم ابراز ناراحتی کرد.

«شاهرخ خان» ستاره سینمای بالیوود پس از شکست فلم «صفر» آن قدر قلبش شکسته که هنوز نتوانسته قراردادی برای فلم بعدی‌اش امضا کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شاهرخ خان» ستاره سینمای بالیوود که به تازگی برای نمایش فلمش در اختتامیه جشنواره بین المللی فلم پکن به چین سفر کرده ، در مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیون چین گفت که پس از شکست فلم «صفر» آن قدر قلبش شکسته که هنوز نتوانسته قراردادی برای فلم بعدی‌اش امضا کند.

«شاهرخ خان» با ابراز تاسف از این که فلم «صفر» در هند فروش بسیاری نداشته، گفت : شاید فلم بدی انتخاب کردم، شاید داستان را به درستی روایت نکردم و هنوز از این که چطور به این جا رسیدم ناراحتم و امیدوارم مردم در چین آن را بپسندند.

وی با اشاره به این که از این که بسیاری از مردم فلم را دوست نداشتند ، افزود : برای این فلم سه سال کار کردم و وقتی درست پیش نرفت دیگر نخواستم فلم را ببینم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: اکنون بعد از سه ماه قرار است این فلم را ببینم و بتوانم متوجه شوم  کدام قسمت کارم درست نبود.

وی در پایان گفت که فعلاً برای پروژه بعدی‌اش هیچ تصمیمی نگرفته و فکر می‌کند باید چند ماهی صبر کند چون برایش مهم است که ببیند چه چیز نادرست بوده است.

«صفر» محصول ۲۰۱۸ میلادی بر مبنای فلمنامه «هیمانشو شارما» و با کارگردانی «آن‌اند لی رأی» ساخته شده است.

فلم «صفر» روایت یک مرد عکاس با بازی «شاهرخ خان» است که در زندگی خود اتفاقات تازه و عجیبی را تجربه می کند.

او در جوانی با دختری که ناتوانی ذهنی دارد آشنا می شود اما این آشنایی اصلاً ساده نیست.

 مهر نوشت : سلمان خان، کاجول، رانی موکرجی، سری دوی، آلیا بات، کاریسما کاپور، جوهی چاولا، دیپیکا پادوکونه و آرجون کاپور از جمله بازیگران این فلم سینمایی هستند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر